Akce a novinky

Akce Marketing Mix – žívá voda pro váš marketing.

Marketing Mix je B2B veletrh reklamy a marketingu rozšířený o konference, přednášky a workshopy. V září opět míří do svých tradičních míst konání do Prahy - 19.9.2017 v Hotelu DUO (10.ročník) a do Brna – 26.9.2016 v Interhotelu Voroněž (12. ročník).    Cílem jednodenní nízkonákladové akce je zprostředkovat kontakty mezi firmami z reklamní branže a firmami - uživateli reklamy. Cílovou skupinou návštěvníků jsou zejména marketingoví manažeři firem a odborníci z reklamní branže, také majitelé menších firem a obchodní manažeři.  
Na veletrhu se představí v jednoduchých expozicích zajímaví vystavovatelé z oblasti reklamy a marketingu. Akce je navíc obohacena o odborné přednášky. Aktuálními tématy zájemce provedou uznávaní odborníci významných reklamních a marketingových společností a institucí.

Přednášky jsou rozděleny do 4 tematických bloků:   

  • Mix trendů a novinek – návštěvníci obou veletrhů mají jako bonus možnost navštívit zajímavé přednášky z oblasti reklamy a marketingu - např. chytré využití reklamních předmětů, jak založit firemní videostudio, 12 tipů na úspěšný event, hmyzí event, trendy v obalech, digitální nomádství, tipy pro internetové startupy a další…
  • Konference Digistrategie – Online Marketing 2017 – Jak převést marketing z offline do online, sociální sítě -
  • CRM blok – bez funkčního CRM je váš marketing střelbou naslepo. CRM je srdce marketingu. Pět prezentací = pět přístupů jak na to.
  • Grafický design aktuálně – úspěšné slidy pro úspěšné prezentace, reklama a právo, jak prezentovat návrhy řešení klientovi...  Návštěva veletrhu je chytrou volbou pro každého marketingového manažera – za půl dne zde získá přehled o novinkách, inspiraci, nápady, odnese si řadu kontaktů a usnadní si přípravu marketingových plánů a rozpočtů pro rok 2018.    Marketing Mix je jediným podzimním veletrhem reklamy a marketingu v Česku. Klade větší důraz na digitální formu marketingu a souběžné konferenční programy. Osvědčilo se konat ho na dvou místech s malým odstupem - v Praze s regionálním zacílením pro oblast Čech a v Brně pro Moravu, Vysočinu a částečně i Slovensko. Zájem vystavovatelů i přednášejících je letos nadprůměrný, Marketing Mix slibuje být největší za posledních několik let.

Pořadatelem je výstavnická společnost Omnis Olomouc specializující se na pořádání převážně odborných veletrhů a působící v tomto oboru již 26 let.

Pro získání podrobnějších informací sledujte www.omnis.cz; www.marketing-mix.cz a také Facebook.

 

MM-Praha-Brno.pdf

 



 

 

Jak polepit auto: Praktické zkušenosti pod taktovkou AVS

Pro členy Asociace výrobců signmakingu ČR proběhlo 1. 3. 2017 odborné školení v polepování aut v Havlíčkově Brodě. Folie značky Hexis a další materiál pro účely školení poskytl partner akce, Comimpex Print. Celou akci vedl a odborné praktické zkušenosti včetně proškolení poskytl Jan Pokorný, který má v tomto oboru již více než desetiletou praxi.


Polep automobilu by se mohl zdát v dnešní době snadnou záležitostí. Můžeme podotknout, že polep aut nabízí mnoho firem nebo i třeba jen jednotlivců téměř na každém rohu. Ale nic není dál od pravdy. Právě na  tomto příkladu je téměř hned a nejlépe vidět kvalita nejen odvedené práce, ale i firmy a schopností osob, kterým jste zakázku svěřili. Velice brzy na polepeném autě poznáte, za co jste utratili vaše peníze a jak kvalitnímu a pečlivému výrobci jste zakázku zadali.

 

IMG_0019_800x600   IMG_0031_800x600

 

Opakování je matka moudrosti?

Abychom nic neopomenuli, zopakovali jsme si během teoretického úvodu úplné základy polepu. Od výběru materiálu, který je prvotním důležitým prvkem, přes přípravu až po samotnou realizaci. Lidé z oboru a především z členských firem AVS, toto dobře znají a tak teoretická část byla pojata hlavně jako shrnutí pro formu, a více se pak diskutovalo o konkrétních případech a řešeních.

 

IMG_0028_800x600    IMG_0029_800x600

 

Nutné čištění a příprava auta

Jedním z klíčových témat byla ukázka, jak si auto před polepem připravit. Jaké kroky usnadní práci a co jí naopak ztíží? Faktorů je hodně a dobré nápady se vždy hodí. Třeba že pomačkaná folie neznamená, že je zničená. Jak ji opět vyrovnat aby šla znovu použít? To a mnoho dalších informací zjistili na školení všichni přítomní. I banální drobnost vás může zdržet o celé hodiny. A někdy se i mistr utne. Co je v našich silách a do čeho se raději i přes všechny okolnosti nepouštět? Na záplavě dotazů bylo vidět, že toto téma trápí všechny bez výjimky a každá zakázka má své úskalí, se kterými se již naši členové setkali a hledali způsob jak jej řešit co nejrychleji a nejsnadněji, a neopomenout tak kvalitu odvedené práce.

 

IMG_0040_800x600

 

Praxe jak na to?

Polep rovných ploch je pro naše členy již klasickou záležitostí, a tak jsme přešli k hlavnímu tématu školení - polepu v problémových částech karosérie. Prolisy, kliky, světla zadní části aut a podhledy.

Každý typ auta, byť třeba jedné značky, má různě umístěné spoje a různé prolisy. Často to, co se zdá být na první pohled z jednoho kusu, je spojeno z několika různých kusů. Ukázali a vyzkoušeli jsme si jak toto řešit.

Pod vedením školitele pana Pokorného byli účastníci vyzkoušeni, jak si s takovým případem sami poradí a co dělat, když to zrovna úplně nepřiléhá. Všichni si s tím poradili velmi úspěšně. Ale pro případ došlo i na praktickou radu - když už je vše hotovo a přesto se najde nějaká nedokonalá drobnost. Třeba co dělat, když fólie mírně nedoléhá okolo kliky? Dál dotahovat folii? Ne to rozhodně ne. Většinou je jednoduší řešení to správné. Když už se vám náhodou něco takového přihodí, podívejte se, zda nejde třeba mírně posunout krytku gumy u kliky. Ne vždy to jde, ale když ano, tak i jednoduchá rada může dosáhnout kýženého výsledku.

 

V průběhu školení se účastníci dozvěděli spoustu informací a praktických příkladů. Všichni účastníci obdrželi certifikát Asociace, který zaručuje zadavatelům, že polepy automobilů provádějí podle kvalitativních standardů, které garantuje AVS.

 

Děkujeme našemu partnerovi školení firmě Comimpex Print za poskytnutí materiálu a společnosti PROSS reklama za prostory a zázemí.

 

 

Za Asociaci výrobců signmakingu ČR
Jana Loubková





 

Vítejte do roku 2018 spolu s AVS

Pro tento rok připravujeme několik menších školení a seminářů zejména pro členy AVS. Také připravujeme účast s dalšími oborově zaměřenými akcemi. A do budoucna chceme zavést distribuci informací o novinkách prostřednictvím online- titulů na českém a slovenském trhu.

 

Co přináší začátek roku 2018?

V tomto roce se objevují novinky zejména z digitálního tisku v textilním průmyslu.

Budeme se věnovat stále oblíbenému tématu polepování aut.

Také připravujeme účast AVS na několika akcích konaných v oboru – zejména na veletrzích a konferencích.

Informace o konání akcí a jejich programu či účasti AVS, na jiných akcích budeme zveřejňovat v průběhu roku, zde na našich stánkách.

 

 



 

Zájem o Tapetománii přesáhl kapacity

tapetomanie

Ve spolupráci se společností Neschen a HSW Signall jsme připravili 7. října 2016 seminář a školení nejen o tapetování. Několik zájemců, kteří se chtěli přihlásit ještě pár dní před akcí Tapetománie, jsme museli zdvořile z kapacitních důvodů odmítnout.

I když byl pátek a plánovaný program měl být ukončen v 15:30 po půlhodinové diskuzi, ještě v 16:00 se účastníci živě vyptávali na mnoho podrobností. Dověděli se toho opravdu hodně.

IMG_3142     IMG_3114

Trendy

První blok teoretické části semináře věnovaný nejnovějším materiálům pro interiérové dekorace vedl Richard Bachora ze společnosti Neschen. Představil novinky rodiny materiálů Easy dot a tapet Neschen Green Wall a upozornil na situaci na trhu: „Potisknutelné tapety v mnohém kopírují vývoj trhu s fóliemi na car wrapping. Prodej již několik let meziročně stoupá na dvojnásobek. Tato růstová fáze určitě ještě potrvá, pak se trh stabilizuje. Trh s potisknutelnými tapetami má v jednotlivých regionech svá specifika. Podléhá módě a poptávka se cyklicky mění. Někde jsou v oblibě hladké, jinde strukturované povrchy. Zákazníci v ČR upřednostňují tapety se strukturovaným povrchem.“


Proč tisknout širší pruhy

„Neschen nabízí tapety v různých šířkách, ale výjimečné jsou především role s šířkou 1,6 metru,“ pokračoval Richard Bachora. „Ty by se sice těžko aplikovaly v celku, ale díky panelování na pruhy široké 75 cm, které jsou na práci optimální, snížíte riziko chybného navazování motivu. Při tisku totiž dochází vždycky k prodlužování role a tak je zejména u delších panelů lepší mít panely vytištěné vedle sebe.“


Návod na lepení tapet

Každý účastník dostal i podrobný návod na lepení tapet podle jejich druhu a povrchu, na který se má tapeta aplikovat. Před každou aplikací je potřeba důkladně prověřit stav podkladu, na který se má tapeta nalepit a zvolit vhodný typ tapety a lepidla. Předejde se tak reklamacím a rozčarování klienta. Práci s tapetami demonstrovali zkušené aplikátorky ze společnosti Luna ateliér a byla radost vidět je při práci.

IMG_3176  IMG_3238  IMG_3261


Předcházejte komplikacím

Zazněla i dobře míněná rada, aby se firmy začínající s aplikací tapet vyhnuli soukromým zakázkám. Vhodné jsou obchodní prostory, firmy, showroomy či muzea. Soukromý zadavatel má tendenci hledat nedostatky a neuvědomuje si, že náklady spojené se zkouškou podkladu, dopravou a prací se musí promítnout i do jeho poměrně malé plochy tapety. Tu je vhodnější doporučit jim firmy tisknoucí motivy z katalogu, nebo jim jenom tapetu vytisknout a dát návod na její nalepení.




 

 

Marketing mix za účasti AVS

Zajištění programu konferenční části se Asociace výrobců signmakingu zhostilo zdatně. Na čtyři desítky účastníků navštívilo ve čtvrtek 15. 9. 2016 Pražskou přednášku Jana Hrkala – člena prezídia AVS i přes brzkou dopolední hodinu. Tématem přednášky „Signmaking - včera dnes a zítra, vývoj a trendy“,  je trvalým tématem pro tento obor.
Na úvod Jan Hrkal zařadil anketu  ,,Co je signmakingu“ a na příkladech se dotazoval přítomných,  jestli daný produkt považují za signmakingu. Výsledky ankety byly překvapivé:
Co vše je signmakingu? 
Otázky:
1) Světelné reklamy – většina
2) Menuboard – 60% ano
3) Markýzy – 90% ano
4) Vestibuly – 100% ano
5) Vlajky – 90% ano
6) Orientační systémy – 50% ano
7) Popely aut – 100% ano
8) Bannery – 90% ano
9) Dopravní značení – 10% ano
10) Magnety – 50% ano
11) Obchody – 10% ano
12) Samolepky – 70% ano
13) Tapety – 20% ano
14) Polepy – 100% ano
15) Veřejný mobiliář – 20% ano
16) Fasády – 80% ano
17) Reklamní plochy – 100% ano
Naše asociace však neopomněla partnersky podpořit celkově akci Marketing Mix 2016 a též připravit prezentaci našich členů ve výstavních prostorách a to jak v Praze tak posléze v Brně.
Brněnské části akce 22. 9. 2016 se přednášky zhostil sám prezident AVS Roman Zindulka. Tentokráte s tématem „Centrum odborné praxe pro obor signmakingu“. Jež zařadil v návaznosti na předešlou přednášku AVS v Praze. Důležité je též vzdělávat v oboru signmakingu i další lidi a především pak mladou generaci. AVS tak kompletně podpořilo obor, své členy a nabídli jsme informace s oboru pro stávající signmakeri, ale i pro ty budoucí.
Podařilo se tak předat cenné informace z oboru signmakingu a možnost využit způsob jak začlenit vlastní nápady praxe. Posunuli jsme tak hranici reklamy do budoucích rukou další generace.
Děkujeme všem účastníkům a těšíme se na vás opět při dalších akcích. Asociace výrobců signmakingu.



Zajištění programu konferenční části se Asociace výrobců signmakingu zhostilo zdatně. Na čtyři desítky účastníků navštívilo ve čtvrtek 15. 9. 2016 Pražskou přednášku Jana Hrkala – člena prezídia AVS i přes brzkou dopolední hodinu. Tématem přednášky „Signmaking - včera dnes a zítra, vývoj a trendy“,  je trvalým tématem pro tento obor.

Na úvod Jan Hrkal zařadil anketu  ,,Co je signmakingu“ a na příkladech se dotazoval přítomných,  jestli daný produkt považují za signmakingu. Výsledky ankety byly překvapivé:

Co vše je signmakingu?

Otázky:

1)      Světelné reklamy – většina

2)      Menuboard – 60% ano

3)      Markýzy – 90% ano

4)      Vestibuly – 100% ano

5)      Vlajky – 90% ano

6)      Orientační systémy – 50% ano

7)      Popely aut – 100% ano

8)      Bannery – 90% ano

9)      Dopravní značení – 10% ano

10)  Magnety – 50% ano

11)  Obchody – 10% ano

12)  Samolepky – 70% ano

13)  Tapety – 20% ano

14)  Polepy – 100% ano

15)  Veřejný mobiliář – 20% ano

16)  Fasády – 80% ano

17)  Reklamní plochy – 100% ano

 

Naše asociace však neopomněla partnersky podpořit celkově akci Marketing Mix 2016 a též připravit prezentaci našich členů ve výstavních prostorách a to jak v Praze tak posléze v Brně.

Brněnské části akce 22. 9. 2016 se přednášky zhostil sám prezident AVS Roman Zindulka. Tentokráte s tématem „Centrum odborné praxe pro obor signmakingu“. Jež zařadil v návaznosti na předešlou přednášku AVS v Praze. Důležité je též vzdělávat v oboru signmakingu i další lidi a především pak mladou generaci. AVS tak kompletně podpořilo obor, své členy a nabídli jsme informace s oboru pro stávající signmakeri, ale i pro ty budoucí.

 Podařilo se tak předat cenné informace z oboru signmakingu a možnost využit způsob jak začlenit vlastní nápady praxe. Posunuli jsme tak hranici reklamy do budoucích rukou další generace.

Děkujeme všem účastníkům a těšíme se na vás opět při dalších akcích. Asociace výrobců signmakingu.

 

Seminář TAPETOMANIE – 7.10.2016 plně obsazen

tapetomanie

1.10.2016

Seminář a školení nejen o tapetování dne 7. 10. 2016, je již kapacitně plně obsazen. Z toho důvodu uzavíráme nábor dalších účastníků.

Nicméně v případě vašeho zájmu, nám zašlete kontakt a my Vás budeme o další akci kontaktovat: Tato emailová adresa je chráněna před spamboty, abyste ji viděli, povolte JavaScript

 

Děkujeme všem přihlášeným a těšíme se na Vás.

Seminář TAPETOMANIE proběhne dne 7. 10. 2016 v Praze-Horních Počernicích od 9.30 hod. 

(v sídle společnosti HSW Signall, areál P3 Prague, hala D1,  F.V. Veselého 2635/15, 193 00 Praha 9).

Registrace proběhne v místě konání akce 7.10.2016 od 9.hodin do zahájení akce (9:30hodin).

Všichni přihlášení jsou zapsáni v seznamu účastníků.

 

Program:  

09.30–11.00 Nejnovější materiály pro interiérový design (Richard Bachora – Neschen)

11.00–12.30 Teorie lepení tapet (Jan Bejček – HSW Signall)

12.30–13.00 Oběd

13.00–15.00 Praxe lepení tapet (Jan Bejček – HSW Signall a LUNA Ateliér)

15.00–15.30 Diskuze

 

Na akci Vás zve   AVS_logo  a partneři: HSW        Neschen



 

TAPETOMANIE – seminář a školení nejen o tapetování 7.10.2016

tapetomanie

 

Pro obor signmakingu jsme připravili seminář pro interiérový design. 

Přijďte načerpat inspiraci a naučte se jak správně vybrat nejen z nové nabídky materiálů pro tapetování, podlahovou grafiku, design skleněných tabulí atd.

 

TAPETOMÁNIE proběhne dne 7.10. 2016, v Praze - Horní Počernice, začínáme v 9:30hod.

Ukážeme vám nejnovější materiály pro interiérový design.

 

Vše doplníme praktickou částí.

Naučíme vás jak správně materiál vybrat a použít.

Budeme se věnovat rozdílům mezi jednotlivými druhy tapet, jejich zpracování a správnému postupu při aplikaci.

Naučíte se přizpůsobit způsob lepení s ohledem na mechanickou citlivost desénového tisku.

Zjistíte jak se vyhnout nejčastějším problémům, nebo jak komunikovat s tapetáři při externím zadávání výroby.

Informace a přihlášku naleznete zde:

 

Na akci Vás zve Asociace výrobců signmakingu a partneři:


         AVS_logo 

HSW Neschen



 

Veletrh Marketing Mix – den pro lepší marketing, Načerpejte novinky z reklamy a marketingu.

logo_Marketing_MIX

 

Marketing Mix je B2B veletrh reklamy a marketingu rozšířený o konference, přednášky a workshopy. V září opět míří do svých tradičních míst konání do Prahy - 15.9.2016 v Hotelu DUO (9. ročník)  a do Brna – 22.9.2016 v Interhotelu Voroněž (11. ročník).

Cílem jednodenní nízkonákladové akce je zprostředkovat kontakty mezi firmami z reklamní branže a firmami - uživateli reklamy. Cílovou skupinou návštěvníků jsou zejména marketingoví manažeři firem a odborníci z reklamní branže, také  majitelé menších firem a obchodní manažeři.

Pořadatelem je výstavnická společnost Omnis Olomouc specializující se na pořádání převážně odborných veletrhů a působící v tomto oboru již 25 let.

Na veletrhu se představí v jednoduchých expozicích zajímaví vystavovatelé z oblasti reklamy a marketingu. Akce  je navíc obohacena o odborné přednášky. Aktuálními tématy zájemce provedou uznávaní odborníci významných reklamních a marketingových společností a institucí. Přednášky jsou rozděleny do 4 tematických bloků:
• Konference Digistrategie – Online Marketing 2016 - SEO, RTB, e-mailing, content marketing, sociální sítě - Facebook, Twitter, Instagram, LinkedIN, YouTube a videomarketing, automatizovaný marketing, mobilní aplikace.
• Mix trendů a novinek – návštěvníci obou veletrhů mají jako bonus možnost navštívit zajímavé přednášky z oblasti reklamy a marketingu - např. chytré využití reklamních předmětů, direct mail a e-mailing jako kreativní nástroj, events v symbióze sociálních sítí a mobilních aplikací, signmaking, trendy v obalech...
• CRM blok – bez funkčního CRM je váš marketing střelbou naslepo. CRM je srdce marketingu. Čtyři prezentace = čtyři přístupy jak na to.
• Grafický design aktuálně – budování grafické značky pro budování skutečné značky, vizuální hierarchie na webu, reklama a právo...

Návštěva veletrhu je chytrou volbou pro každého marketingového manažera
– za půl dne zde získá přehled o novinkách, inspiraci, nápady, odnese si řadu kontaktů a usnadní si přípravu marketingových plánů a rozpočtů pro rok 2017.

Marketing Mix vznikl jako rebranding tradičního veletrhu Svět reklamy. Klade větší důraz na digitální formu marketingu a souběžné konferenční programy. Letos se již Marketing Mix konal ve dvou dalších místech v Ostravě a Hradci Králové. V provozu je i celoroční bonusový web marketing-mix.cz. 

Tato výstavní a konferenční akce vstupuje v září do finále v zavedených a osvědčených místech s ještě obsáhlejším programem. V Praze s regionálním zacílením pro oblast Čech a v Brně pro Moravu, Vysočinu a částečně i Slovensko.

Pro získání podrobnějších informací sledujte www.omnis.cz; www.marketing-mix.cz a také Facebook, Linkedin a Twitter.

 




 

Akce letošního podzimu startuje Marketing Mix jehož je AVS partnerem

MARKETING_LOGO_zahlavi_5_bile-pozadi

 

Již  15. září v nových prostorách Hotel DUO Praha a v Brně 22. září v Hotelu Voroněž Brno,, se uskuteční akce Marketing mix.

V tomto roce opět Asociace výrobců signmakingu odborně podpoří a aktivně přispěje k jeho průběhu.

Více informací budeme zveřejňovat během léta. Již teď naleznete info na o akci na www.omnis.cz




 

Valná hromada 2016 členů AVS

Dne 15.6. proběhla valná hromada členů AVS. Hlavní novinkou je změna sídla Asociace výrobců signmakingu. Nyní nás najdete na Kovářská 16, Praha 9.

Mimo jiné byl na schůzi schváleny akce, kterých se bude AVS pro nadcházející období účastnit případně samo pořádat. Sledujte naše stránky, kde naleznete bližší informace k těmto akcím.

IMG_5771_800x600

 

IMG_5768_800x600

Děkujeme členům, kteří se valné hromady zúčastnili a  ostatními naviděnou.